Gezocht: datingmoderators
Na vele verzoeken is het eindelijk zo ver: de dating gaat open! Voor dit mogelijk is hebben we datingmoderators nodig die actief toezicht willen houden

Na vele verzoeken is het eindelijk zo ver: de dating gaat open! Voor dit mogelijk is hebben we datingmoderators nodig die actief toezicht willen houden

Vervelende opmerkingen, pesterijen, intimidatie of andere vormen van discriminatie: dit is waar sommige LHBTQIA+-personen mee te maken krijgen op hun werk. Herken je dit, of

Hoe, waar, wanneer en waarom kom je uit de kast? Wat doe je in een klein dorp waar jij denkt de enige homo te zijn?

Eindelijk is er in Nederland meer aandacht voor een groep die al decennia onderbelicht is: biculturele LHBTQIAP+ mensen. Documentairemaakster Clarice Gargard bracht daar in najaar 2016

Ik zit op bed met mijn laptop en ik heb zojuist de laatste aflevering van 13 Reasons Why gekeken. Waarom weet ik niet. Ik was

Niet iedereen droomt van een prins of prinses op het witte paard. Van mr. or mrs. Right. Noch van huisje, boompje, beestje en ook niet

De seksuele categorieën lesbisch, homo en biseksueel zijn inmiddels algemeen bekend, in Nederland in ieder geval. Toch is er een seksuele categorie die relatief onbekend

Geweldig nieuws! We zijn ingeloot om mee te varen tijdens de Canal Pride 2017. Helaas hebben we de financiën nog niet helemaal rond, maar we

Deze week stemde de Tweede Kamer in met een afstraffing van scholen die dit weigeren. Het is sinds 2012 verplicht voor middelbare scholen om voorlichting

Expreszo heeft vanaf nu een anonieme hulplijn: Beste Babs. Heb jij vragen over zelfmoordgedachten, wil je je hart luchten over zielepijn, zoek je advies, bijvoorbeeld

Expreszo heeft vanaf nu een anonieme hulplijn: Beste Babs. Heb jij vragen over zelfmoordgedachten, wil je je hart luchten over zielepijn, zoek je advies, bijvoorbeeld

Zoals iedereen weet in de LHBTQIA+ gemeenschap is discriminatie en stigmatisering een dagelijks probleem. Toch is er opvallend weinig bekend over de effecten op onze levens